Verkoop borstkolven

Een kolf aanschaffen
Bij BorstvoedingRidderkerk kunt u ook uw koopkolf aanschaffen. Wij vinden het belangrijk om u van goede informatie, advies en service te voorzien. U bent bij ons aan het juiste adres voor het kopen van een kolf. Tevens hebben wij losse onderdelen op voorraad, waardoor er snel iets geregeld kan worden op het moment dat een onderdeel kapot of kwijt is. Wij verkopen van Medela de volgende kolven: Freestyle, Swing Maxi, Swing, Harmony.
Wij verkopen van Ardo; To-go, Double, Calypso, Amarill
Wij verkopen de Horigen kolf, zowel de enkelzijdige als de dubbelzijdige kolf.
Wij verkopen de Youha the Ins handsfree kolf.

Daarnaast is het mogelijk om via een kolfconsult de kolven uit te komen proberen.

Klik hier om onze borstkolven in de webshop te bekijken https://www.borstvoedingridderkerk.nl/product-categorie/kolven/

Tevens ontvangt u als klant van BorstvoedingRidderkerk 10% korting op de adviesprijs!