Mama massage

Ontspannende massage
Het moederschap is een bijzondere en grote verandering in je leven. Het is extra belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Er gebeurt heel veel in een relatief korte periode. Net bevallen, nachtvoedingen, rugpijn, vocht vasthouden en bekkenklachten zijn zaken waar je soms mee te maken kunt krijgen.
Een mama massage zorgt voor ontspanning, geeft je zelfvertrouwen, maakt je fitter en kan verlichting brengen bij klachten. Het brengt je zowel lichamelijk als geestelijk in balans en dit komt zowel jou als jouw kindje ten goede. Het verlicht hoofdpijn en vermindert bekken- rug-, nek- en schouderklachten, kuitkrampen, vocht vasthouden en slecht slapen. Uit onderzoek is gebleken dat de massage onder meer positieve effecten heeft op: beter slapen, minder rugpijn, minder aanmaak van stresshormonen en goede ontspanning.
Heb jij geen last van deze klachten en wil je wel heerlijk ontspannen, dan ben je ook van harte welkom!
Ook vrouwen die geen mama zijn maar die willen genieten van een ontspannende massage zijn van harte welkom!

De kosten voor een massage van 30 minuten zijn € 30,-
Tijdens deze massage worden je rug, schouders, armen en handen gemasseerd.

De kosten voor een massage van 60 minuten zijn € 35,-
Tijdens deze massage worden je rug, nek, schouders, armen, handen, benen en je voeten gemasseerd.

Cadeautip
Wij hebben ook cadeaubonnen om weg te geven aan: collega’s, dochters, vriendinnen enzovoorts. De cadeaubonnen worden feestelijk ingepakt. Neem even contact met op via: [email protected] om een geschikte datum af te spreken.

Voorwaarden voor de massage

• de massage vindt plaats op afspraak
  • indien u verhinderd bent, geeft u dit minimaal 24 uur van tevoren door. Anders worden de kosten in rekening gebracht.
  • neem voordat u wordt gemasseerd thuis een douche
  • drinkt voor en na de massage voldoende water om de afvalstoffen af te voeren
  • ik masseer niet bij: koorts, infectieziekten (zoals griep en zware verkoudheid), extreme vermoeidheid/pijn of bij besmettelijke huidaandoeningen.
  • vraag toestemming aan je arts als je last heb van: hoge bloeddruk, hartklachten, vaataandoeningen of kanker of bloedverdunners gebruik.

De massages zijn uitsluitend bedoeld ter ontspanning en zijn géén alternatief voor de behandeling van een arts. Als je er niet zeker van bent of je gemasseerd mag worden raadpleeg dan eerst je huisarts.

Ja, ik wil een afspraak maken voor een ontspannende massage.
U kunt mij e-mailen via [email protected] om een afspraak te maken.