Cursus Dunstan Babytaal

Babytaal
Dunstan babytaal leert je om te begrijpen wat je baby jou vertelt. Als ouder zal je in staat zijn om de geluiden en huiltjes van je baby juist te interpreteren en snel en effectief op zijn behoeften in te gaan. Iedere pasgeboren baby communiceert vanaf de geboorte tot drie maanden oud met vijf hele specifieke geluiden die allemaal een specifieke betekenis hebben. Er is een geluid voor honger, moe, boertje, buikkramp en ongemak. Het is een natuurlijke manier van iedere baby om zijn lichamelijke behoeften duidelijk te maken.

De ‘woorden’ die de basis vormen van ‘Dunstan Babytaal’, zijn geluiden die gebaseerd zijn op lichamelijke reacties van de baby. De Dunstan Methode leert je hoe je de vijf ‘woorden’ kunt herkennen en daarnaast geven wij je suggesties voor manieren om je baby weer gerust te stellen.

Voordelen van Dunstan Babytaal zijn o.a.:

• 70% rapporteerde dat hun baby sneller weer tevreden was
  • 50% ondervond betere voedingsresultaten
  • 50% rapporteerde meer ononderbroken slaap voor de baby en henzelf

De ervaring leert dat ouders het prettig vinden om de methode al tijdens de zwangerschap te leren, vaak word dit in het laatste trimester van de zwangerschap gedaan. Het is natuurlijk ook mogelijk om er pas mee te beginnen als je kindje al geboren is. Wij adviseren de ouders met een baby de cursus te volgen, voordat de baby acht weken oud is. Bij te vroeg geboren kinderen kan dit eventueel ook later.

De cursus wordt online gegeven. De avond begint om 19.30 uur. Vrijdagavond 7 juli 2023 is de eerstvolgende cursus datum.
De cursusprijs: Dunstan Babytaal € 25,-

Ja, ik wil me opgeven voor een Dunstan Babytaal avond
U kunt zich opgeven door een e-mail te sturen dit voorzien van uw naam en de gewenste datum naar: [email protected] of via de webshop.

Zie voor meer informatie de webshop. https://www.borstvoedingridderkerk.nl/product-categorie/dunstan-babytaal/